luni, 3 mai 2010

Mamaia sau Vama?

Bun, deci a trecut 1 mai. Şi mamă ce ne-am distrat, nu? Unii am stat acasă, ne-am mai uitat la un meci, la o ştire, alţii ne-am dus la un mic, la o berică, la un bairam.
Bineînţeles, tăţi tinereii s-au dus la mare. Anul ăsta, ca şi în ceilalţi ani, cele mai populate staţiuni au fost alea bulgăreşti şi alea din România. glumeam. Referindu-mă strict la România, am avut 2 mari mulţimi: Vama şi Mamaia.
La Vama - ăia mai boemi, care nu vor numai lux şi discoteci, ci aer liber, bere şi dansat până la 12 noaptea. Cred că ăştia chiar sunt foarte tari, frate! Să stai, să bei bere până faci icter, să râzi cu prietenii, să stai la foc de tabără, cântând la chitară. Ce viaţă, domne!
La Mamaia - copiii ai căror tătici şi mămici au un cont frumuşel în bancă, maşini ultima fiţă şi haine ţipătoare la preţuri de îţi lăcrimează ochiul drept. O,da. Genial. Poţi dansa toată noaptea în club, iar ziua poţi sta tolănit la soare. În caz că eşti fătucă lipsită de principii şi nesănătoasă la cap - poţi face topless, pissi. Mai ales dacă ai chef de un cancer la sân :) be my guest!
Ouchei, nu sunt genul "bea până te caci pe tine", dar nici genul "hei pissi, ce ochelari D&G frumoşi ai!" Pe de o parte, avem o gloată de tinerei puşi numai pe distracţie, pentru care banii sunt numai pentru bere şi droguri. Pe de cealaltă parte, avem "întreţinuţii" adică toţi copilandrii întreţinuţi de mamiii şi tatiiii, deşi majoritatea au peste 20 de ani.

Dada, sunt bună la teorie.
Da' să mă vezi la practică :)
părerea mea, aş alege Vama, cu condiţia să nu mă îmbăt chiar din prima seară :)
în caz că vreun sufleţel trece pe-aicea, să îşi lase opinia şi implicit, alegerea :]
la tăţi ni-i greu, dar berea ni-i alături mereu!

EDIT: A,da' stai. că nu poţi adăuga comment. eh, asta e. aşa că poţi să taci.

EDIT2: Na, că am rezolvat şi cu comment-urile. poţi pălăvrăgi cât ai chef.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

oamenii vorbesc